eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

Przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej i mobilnej Banku



Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od piątku tj. 12.08.2022 r. od godziny 14:30 do niedzieli tj. 14.08.2022r. do godziny 20:00 planujemy prace serwisowe.
W tym czasie nie zalogują się Państwo do bankowości elektronicznej Systemu eCorpoNet.
W tym czasie zapłacą Państwo kartą i wypłacą gotówkę z bankomatu.
Przepraszamy za utrudnienia!